Royalty Convention & Gala Dinner November

Pada Ahad 15 November lalu bertempat di Sunway Convention centre, telah diadakan Royalty Convention pada siangnya dan Gala Dinner pada malamnya. Royalty Convention bermula pada jam 2 petang, seramai 4000 orang telah membanjiri majlis ini, ternyata sambutan terhadap Alpha Lipid sangat hangat. Pada Majlis ini juga syarikat telah menganugerahkan beg-beg berisi wang kepada lebih 29 top leader yang layak. Beg terbanyak dianggarkan bernilai RM400 ribu satu beg. Wan Hamidi dan Siti Syakirah telah ditabalkan sebagai King & Queen Alpha Lipid.

Pada majlis malamnya pula, 700 orang telah hadir ke majlis Gala Dinner yang hanya terbuka kepada penerima2 Royalty sahaja. Acara pada malam tersebut ialah upacara memotong kek sempena sambutan ulang tahun 24 tahun NZ New Image International. Pembahagian Royalty kepada lebih 400 penerima uncang BIRU, MERAH dan EMAS. Disusuli acara hiburan, best male & female dress serta cabutan bertuah sebuah Proton Exora.


Lagi gambar - Galleri gambar Royalty Convention & Gala Dinner -

Jadi bagaimana dengan anda? Hubungi saya, jumpa saya dan saya akan terangkan bagaimana untuk anda juga dapat Royalty seperti kami pada May 2010 nanti.

Hana Mustafa
http://www.nzlifeline.com/plan/index.htm (Plan Pemasaran)
019 367 3609



Comments are closed on this post.